Sarı akıntım var diye doktorum gynomax fitil verdi. Bence doğru koydum çünkü fitil ulaşamadım daha. Ama 15 dk geçtikten sonra yoğun bir sıvı geldi ve çok yanma oldu kısa bir süre. Acaba yanlış mı yaptım fitili. Hiç anlamıyorum ki 😪 akıntı olması ve yanma normal mi 🤔