Ben de aynı durumdaydım şu an 36+2 olduğum için kızım artık kanala indi sanırım batma hissi geçti ama maalesef aynı yerde aşırı bir yanma, hissizlik ve içten kaşıntı oluyor. Sanki içerde bir şey oldu ama bakalım, hayırlısıyla bir doğurayım da sonra oraya da baktıracağım artık.