Yaklaşık 1 aydır vajinal mantar sorunu yaşıyorum. Gebelikte kimyevi ilaç kullanmaktan kaçındığım için doğal çözümler arıyordum. Googleda sirkeli suyun iyi geldiğini okudum ama emin olamadım. Kullanan, faydasını gören veya bu konuda farklı bir önerisi olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim