yesim-1 ben geçtiğimiz hafta gittim keseyi ve bebisi gorduk 2 hafta sonra için kalp atışını duymak için gün verdi ama ben bu ayın sonunda gitmeyi düşünüyorum nasip olursa
Bel agrim var baya bide bir iki gündür uyku hali başladı gündüzleri oluyor heleki bugun bide oglum var onunla istediğin zaman uyuyamıyorsun tabi
Ama bugun hele uyumasam delirirdim herlde biraz uyuduk oglumlada kendime geldim valla 😇