Setenayali Kızlar decathlon marka sırt çantası alıp bebek için kullanan var mı bebek bakım çantaları çok uçuk fiyatlar bu da iş görmez mi acaba
Sibella Setenayali neden iş görmesin ki ? O kadar para vermeye ne gerek var geniş bi çanta olması yeterli herşeyi alır 🙂
Zemuda Setenayali bende decathlon almayı düşünüyorum. Araştırdım çok uçuk fiyatlar ve sonrası için bana hiç kullanışlı gelmiyorlar. Ama decathlon spor bi görünümünün yanısıra tam benlik 😍
Itsaboy Setenayali Ben weego all star aldım. Şimdi 119 tl düştü çok büyük bence sonrası içinede kullanılır. Fiyat pahalı mıdır bilmiyorum ama ben çok kullanışlı bir çoğuna göre de uygun buldum. Tavsiye ederim.
LeylaGlayKk Setenayali küçük olanlardan 7 yaşındaki oğlum için kullanıyorum kızım için ise (bebek) 25 lira civarı olan sırt çantalarından kullanıyorum bide her bebek biberon kullanmıyor oğlum anne sütü almıştı hiç biberon kullanmadım o yüzden biberon bölümü gibi ayrıntılara takılmayın
Ttgctrn Ben sen aldım nasipse kullanmak için bekliyorum ☺ 25 lira civarıydı sanırım normalde de küçük boylarından çok kullanıyordum bu sanırım en büyük boyu. Denemek için bez 2 takım alt üst biberon vs. Koydum bana yeterli geldi
deletedmom24 Setenayali iş görür aslında güzel çantalar. Bebek çantası taşımayı ben sevmiyorum cicili bicili. Yine bebek çantası aldım ama günlük çanta gibi görünüyor. Ben çok sevdim lullaby lagun çanta diye geçiyor canım bi bak belki seversin
Setenayali deletedmom24 güzel görünüyor canım güle güle kullan ben daha uygun fiyatlı bişey düşünüyorum ama bebek bakım çantası deyince fiyatlar uçuyor