Benimde doktorum icebilirsin dedi ama ebem icme tuz var icinde cok fazla dedi🙄 bende zorda kalmadıkca icmiyorum magnezyum acısından da faydaı diye biliyordum ben aslında ama emin olamadığım icin zorda kalmadıkca icmeyim dedim. İlk üç ay günde iki kez içiyordum nerdeyse 🙄