Merhaba hanımlar 1kimyasal gebelik 2kürtaj geçirdim bilenler bilir. En son 25eylülde kürtaj oldum bugün 45 gün oldu hala adet olmadım 2-3 gündür böyle afedersiniz akıntıyla kırmızı kan geliyor ama devamı yok. Bugün özel bi muayenehaneye gittim doktor rahim ağzında yara olduğunu söyledi smear alıyımmı dedi canım cok yandıgı icin hayır suan değil dedim ama onuda bu hafta tekrar gidip aldırıp baktırıcam😖gebelik testi istedi yarın yaptırıcam ona göre bir ilaç verecek galiba
pai1 ve mthfr677t genlerimde heterozigot pıhtılaşma var coraspirin kullandım yine kalp atışı duyamadık dedim iğne gereklimiydi acaba diye sordugumda %60 etkisi var iğnenin kesin bir sonuç değil dedi.
Ramotolojiye gidicem yarın kan alırlar büyük ihtimalle ama adam resmen bana normal yolla çocuğun olmaz tüp bebek merkezlerine gidip normal olan embriyoyu seçip sana yerleştirirler dedi ondada %50 şansın var dedi kafayı yememek elde değil ben şuan folidays folik asit ve coraspirine devam ediyorum ne yapacağımı şaşırdım kaldım benimle aynı durumda olan varmı moralim çok bozuk 😥