Hndan113 burada yazan arkadaslar olmuştu fiyatlari dr a gore değişiyor 2.500 3000 den başlıyor sanirim normal dogum..bnm özel sigortam var sormadim o nedenle ama hastanede kadin dogum katindaki bilgilendirme odasinda sorabilirsnz…ben ziyaretciyi sormuştum almıyoruz demislerdi 2 ay once..sanci odasina 1 kadin, kendi odana esin +1kisi demislerdi…korona testi yapılıyor dendi doğum oncesi ama normalde yapıyorlar mi meçhul kime sorsam farkli söyledi. Sezaryene istiyorlar ondan eminim. Ziyaretci almiyoruz dediler ama 3 4 hafta once sancilanip 1 gece yatisim yapılmıştı ve benm hep duydugum odalara gelip gidenler vardi..kapilarda kisilerin kendi getirdiği süsler de mevcuttu
fulyagah55