Bende dün gece koydum ilk defa bugün hastaneden çıktım eve gelirken yolda su gibi ıslanmıştı altım bi iki kez daha geldi şimdi yok çok şükür bende korktum acaba suyum mu geliyor diye birde erken doğum riskim var zaten iğne ilaçla duruyorum ikiz gebeyim birde daha 25 haftayız onun İçin çok korkuyorum 🤦🏻♀️