Evet arkadaşlar ben doğurduysam gerçekten herkes ama herkes doğurur ☺️ Aklıma doğum anı geldikçe kendi kendime ağlamalar stres yapmalar uyuyamamalar daha neleri neleeriii ve Bugün doğuma gidene kadar korkudan tir tir titredim ama öyle çok aşırı korkulacak bir şey değilmiş onu anladım 🤩 Sonta öncelikle uyuşmadan taktılar ve hiç bir acı hissetmedim korkmayın 🎉 ikinci olarak belden yapılan iğne bir minnacık iğne batması gibi birşey çok korkuyordum ama kesinlikle hiç korkulacak birşey değil 🎉 Zaten vurulduktan sonra bacaklardaki his gidiyor ve 5 dakikaya kadar başlıyorlar ameliyata ve ben bağırdım hissediyorum diye ama his değilmiş o ben bağırdığım da zaten ameliyatın yarısına varmışlar bile ❤️ Ve en güzeli de bebeğim geldi gözlerimden yaşlar süzüldü o an unuttum herşeyi zaten onu gördükten sonra bitiyor bütün acı ❤️ Şimdi kızım yanımda uyuyor çok şükür allahım isteyen bekleyen herkesi sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah❤️🎀💞🎉💖