Yas35 Bubgün tetanoz aşısı oldum ve gece çok ağrımaya başladı. Nasıl geçer ne zaman geçer bilen var mı? Canım cok yanıyor. Aģrı kesıci de almayayım diyorum bebeğe zararı olmasın diye ama çok kötü😟
deletedmom25 Yas35 duş Al canım ov orayı hafif hafif hemen geçer inşallah maalesef acır biraz ama geçecek
deletedmom351 Yas35 Ağrı olursa parol iç demedi mi ebe demesi gerekiyordu çünkü. Doktorlar da parol öneriyor ağrını azaltabilir.
Eymirinannesi Yas35 ilk dozda 5gün çok kötü agrıdı. Pantolonumu bile yukarı çekemiyordum elimi çeşmeye kaldıramıyodum. İkinci dozu oldum şükür öyle çok değil daha rahatım. Buz bırakabilirsin ama duş alma
esoeso Yas35 kesnlkle banyo yapmaa ovmaaa uc gun falan agrı yapp sonra bse kalmyr bnde uc gn kolumu kaldramdm uzerne yatma o kolnla bse yapmaa gececk
Yusufveannesi deletedmom25 ne duşu canım iğneyi vururken üstüne basa basa söylüyor hemşire bugün duş alma şişer diye
Msy16 Benimde çok acımış ve ağrımıştı soğuk kompleks uygulayabilirsin demişti hemşire ole yaptım hafıfledi 3 4 gunde gecti üstüne yatamamıstım 2 gun sora ikinci dozu vurunucam bu kez korkarak gıdıcem cunku sorasinda çok ağrı ve acı yapıyor
Aysenurtsr Msy16 Ikinci doz birinci kadar acimiyor agri yapmiyor. Ben de yapmadi yani🙂 cok rahatim suan, hafif bir acisi var o kadar. Oda hatirlarsam hissediyorum🙂
deletedmom25 Yusufveannesi ertesi gün işte canım duşu al 1. Si 1 hafta uyutmadı duş ta hafif ovdum az dindi ikincisi acımıyor üstüne yatma
deletedmom25 Yusufveannesi alsakta almasakta balon gibi oluyor çok biliyorlar pişman oldum ben ilk gün duş almadığıma belki şişmezdi ikinci gün başladı Ağrı
Mrvysr Benimde çok ağrım oldu, soğuk kompres bir nebze iyi geliyor. Şişti ve hafif kızardı. çok geçmiş olsun
Akin59 Yas35 sakin dus alma asi olunca dus alınma şu değmez iki gün içinde geçiyor ağrısı ilk gece oluyor daha cok
Yusufveannesi deletedmom25 canım ben iki defa oldum aşı ama Bnde hiç bi şişlik olmadı gece agrısı filan cekmedim sadece vurduğu zaman kolumda uyuşma oldu