Aliirem Kızlar 39+5 haftada bulantı cıktı basıma ölüyorum doguramadım bi türlü yarabbim ısyan etmiyorum ama gercekten cok kotuyum bulanıyorum adet agrısı gıbı hıc bıtmeyen bı agrı ne cogalıyor ne azalıyor Allahıma dua ediyorum sadece hayırlısıyla kurtuluyum
Zera_ER Aliirem ya çıldırıcam bende 37 e doğru gidiorm baş ağrısı mide bulantısı kfamda uyuşukluk ölmeden sağ salim doğuriyim die dua ediorm 😭😭 bu saatde kendimle aynı derdi olanlara bakıorm Allahn gücüne gitmesin banada nefret geldi artık😭
BuseEymenengel Canım bnde 38 +5 im bnmde aynı bugun kontrolum vardı beklicez diyo doktor yapıcak bişey yok allah yardmcımz olsn 🤲🤲
Aliirem BuseEymenengel aynen benım doktorumda galesiz mi ne daha su vakıt oldu acıklık catı muayenesı felan yapmadı
Aliirem Zera_ER aynen.. bır yandan mılletın alaylı soruları daha mı doguramadın gıt sezeryan oluver herseye karısan gıcık tıpler kendı derdım yetmezmıs gıbı
Zera_ER Aliirem ömrüm boyunca milletten bu kadar nefret etmedim zaten😶 Allah sağ salim kavustursn bebeklermize sapa sağlam olalım en hayırlı en tez vakitte inş🙏🏻🙏🏻🙏🏻