Gigy Sevalko ah ne güzel ,duygularınızı en içten hissettim etkiledi beni ,sağlıcakla kavusun inşallah 🙏🐣🐣🎈🎈🤰
Eymen71 Sevalko tüylerım dıken dıken oldu rabbım her kadına tattırsın ınsallh bu duyguyu canım tamamına erdırsın tüm hamılleer olarak saglıklıca sıkıntısız kucağımıza almayı nasıp etsın Allahım🤲🏻
Sevgi1995 Beety26 bu ay değil canım 8 ay önce yaptım ben sabah akşam içtim aç karnına şuan 23+6 haftalık hamileyim
istanbul3434 Sevgi1995 aynen benim de 5 yil sonra umutlar bitti dedigim yerde kendiliginden oldu. Gozun aydin canim benim saglikla kucakla🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah
Sevgi1995 istanbul3434 canım Allah razı olsun inşallah Rabbım geciktiriyorsa guzellestiriyordur 🥰🥰 hiç ummadığım anda nasip etti o anki şokum anlatılamaz zaten Rabbım isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah siz kaç haftalıksiniz bu arada 🤲🤲🤲🙏🙏🙏
Dadas Sevalko çok şükür çok sevindim.🤲 Gözlerim dolu bir şekilde okudum. Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah 🤲💜 Darısı biz bekleyenlere inşallah 🤲🥰
Sevalko cgla29ony ayy ne güzel biz de o günleri görelim inşallah, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻 Ne kadar zor bi süreç yaşayan anlıyor
Sevalko afrasil 45.gün doktor yumurtlama olmuş bekleyelim dedi ve iki hafta sonra dün, test yaptım çıktı.. Belki daha erken yapsaydım çıkardı çünkü göğüslerim 10 gündür ağrıyor