afrasil sanemsivas6 keciboynuzuna da başla biraz denersin en son çakşır kullanırsınız biz bu ay kullandık.
afrasil sanemsivas6 açık pempe leke geldi devami yok suan ama sabah gelecek gibi adetim . Çok üzülürüm . Belim kasıklarm cok ağrıyo igneleniyor resmen , adet ağrısını Çok iyi bilirim ona pek benzetemedim ama bilemiyorum . Insallah devamı gelmez Çok üzülürüm
Zeynep5353 sanemsivas6 amh fsh falan degerlerineds baktir canm düşükse aşilama yaptir devlet ücretsz yapyo ama ilk tedavi görcen klomen falan çatlatma falan inferliteye git ögren cnm
afrasil sanemsivas6 beni merak etme artık :( adet oldum :(( adet olmasaydım tekrar tahlil vermeyecektik oldum bu ay tahlil verecez
Busrabdullah_123 afrasil çakşır kokunden %80 i olumlu cvp alıyor caksir kökü suyundan çok faydali bisey rabbimin mucizesi
afrasil Happybsrn evet aşırı derecede ağrım var oturdum saatlerce ağladım yalvardım Allah a . Napaca.. Bilmiyorum artık sanki böyle hiç nasip olmayacak gibi . Hsg kaldı onuda burda 1 milyarı verip çektirmeyi düşünüyorum
Busrabdullah_123 afrasil vdueosunu izlemistim bnde eşinle beraber tuktmn gerekiyor ama cnm rabbim en kısa zamnda sanada annelik duygusunu tattirsn ınsallh bu cuma gecesinin hurmetine süpriz bebek olur ınsallh
EceElif Rabbim hepinize sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah su an 3. Bebeğime hamileyim ama ilk oğlum engelli ne dilerseniz hayırlısını dileyin arkadaşlarım. Hiç birinizin kucağı boş kalmasın inşallah 🤲
01Aselasil sanemsivas6 canım benım esımde ileri derecede varikodel vardı doktor sızın asla normal yolla çocuğunuz olmaz dedi doktor dedikten iki ay sonra hamıle kaldom suan 8 aylık bir kızım var 2 bucuk aylık hamıleyım ikizlere tek doktotla yetınme Allah tan ümidini kesme
afrasil 01Aselasil ikize normal yolla mi kaldınız yoksa klomen igme falan mi birde biz ameliyat olduk 6 ay oldu hâlâ siz siz birsey kullandınız mi acaba tüplerimde falan sorun mu var diye düşünmeye başladım