Sezaryen doğum yapan anneler size bir sorum var, ilk ayağa kalkmanız gerçekten ölüm gibi mi oldu kalkamayan geri yatan var mı 2., 3. kalkışlar da aynı şekilde mi oluyor?
Bir sorum da şu ameliyat esnasında baskı hissi çok mu berbat? O esnada uyumayı isteyeceğim sanırım.