aylinsss Ftmaydn ilk doz da üç dört gün ağrıdı benim kolum kalkmadı sol kol üstüne yatamadım ikinci dozda öyle olmadı yani gayet normal
Bebek-geliyor Ftmaydn ilk doz da 1 gün çok az ağrıdı ama 2. Doz da çok ağrı oldu 2-3 gün sürdü geceleri bile ağrıyordu. Kimine buz koyunca iyi geliyormuş ama ben denemedim. Ağrı normal ama geçecektir.
Melek8985 Ftmaydn Ben de bugün oldum aşıyı. Ağrın olabilir bir kaç gün normal dedi hemşire. Benim de ağrıyor kolum üzerine yatamıyorum.