[silindi] Merhaba Hanımlar, 9+2 hamileyim ama en basından beri sürekli uyku halim var.Kafamı kaldıramıyorum.Bu durum sizlerde de oldu mu?Olduysa kacıncı haftadan sonra normale döndünüz?
Buse919221 Ben 8. haftadan 13. haftaya kadar sürekli öyleydim. Mide bulantısı ve baş dönmem de çok fazlaydı. Sonra birden kesildi hiç olmamış gibi:)