dilara92 Merhaba arkadaşlar, çatı muayenesi sonrası kahverengi mukuslu akıntı yaşayan oldu mu? Bu nişan mıdır,2 gündür geliyor ara ara. Muayene sonrası doktorum kahve lekelenme ve kanama olabilir 2-3 gün demişti.36+3 teyim 🤷♀️🤷♀️
Tibektas dilara92 40+2deyim , 3 gün önce 39un sonunda ilk çatı muayenemi oldum o zamandan beri de dediginiz akıntı oluyor , benim 3. Gün devam edince gittim bugün tekrar suyunda geliyor dedi o akıntıyla beraber
Ruya26 Bende de oldu 34. Hafta 🤷🏻♀️ Muayeneden sonra hafif kan sabahına da mukuslu hafif kan geldi ağrı sancı yok bekliyorum :)
dilara92 Tibektas anladım,peki çamaşırınızda ıslaklık falan oluyor mu? Ya da bebeğin hareketinde azalma,sizin artık doğum vaktiniz gelmiş ,saglıkla kucagınıza alın inşallah🤗
Tibektas dilara92 pet kullanıyorum canm kullanmasam çamaşırım da ıslanır dışa da çıkar bence baya çok çünkü. Bebeğin hareketini az hissediyorum artık ama nst de iyi çıkıyor, doğum vakti geldi ama kendi gelmiyor 😔