Zehra2701 Kızlar iyi geceler 🤗 bugün doktora gittim çatı muayenesi oldum ve ebe dedi ki rahim yumuşaması var 40 haftaya kadar beklemez her an doğum yapabilirsin dedi böyle olan var mı aranızda ? Bu arada 37+6 günlük hamileyim 🙈🤗
Turkan2556 Zehra2701 ay keske bendede yumuşasada dogursam artik 38 hafdadasin niye 40 i bekleyesinki?
Babymam Zehra2701 keşke dedikleri gibi doğsa inan insan sabırsızlanıyor ilk başlarda erken doğum tehliken var yat ağır iş yapma dediler çocugu hep erken bekledik 38+6 olduk 37 de çocuk kanalda baya aşağa inmiş yerleşmiş her an gelir dediler gelmedi sancımda yok nişanımda yok suyumda yok keşke konuşarak bebekleri ikna edebilsek son zamanlar hiç geçmiyor😬🤰🏻🤱artık taşıyamıyorum