Kızlar benim bebiş utangaç galiba 😅 2 kontroldür göremedik yüzünü. 26 haftalıkken gitmiştik bi anlık gördük kapadı eliyle. Bugün 30+3 haftalığız kontrolümüz vardı ve elleri gene yüzünde resmen göstermek istemiyo ya saklıyo kendini pek bi nazlı çıktı benim oğluş 😅 çikolatada fayda etmiyo benim oğluşa 😅