Sevgili Hanimlar merhaba. Totemler felan hic biri işe yaramadi malesef. Ama herseyde bir hayir vardir diyorum. Bugun kontrole gittim ( 39+4 ). Nst ye 32 den beri her hafta baglaniyordum zaten.ama hic sanci vs gozukmuyor. Cati kontrolu yapti doktorum.catin cok uygun normal doguma dedi. Bebegin pozisyonuda cok iyiyimis ama kanalda degilmis.dogum sirasinda inebilirmis.Doktorumda 40. Haftayi doldurdugum icin bu cumaya yatıs verdi. Beklemenin riskli oldugunu soyledi bebek icin. Suni ile dogumu baslaticam cuma gunu. Ama yinede sezeryan olma ihtimalinde var hazirlikli ol dedi. Spinal sezeryan yapabilirmis. Ama normal doguma kendimi cok hazirladigimi biliyor.( ananaslar, hurmalar, adacayi, rezene, squat, yuruyus akliniza gelebilicek hersey) yani okadar yordumki kendimi hic yatmadim neredeyse hatta son haftalarda yurumeyi abarttigim icin kalca agrilarindan agladigim zamanlar oldu.doktorum üzülmememi normali deniycegimizi ama olmazsada hic hissetmiycegimi hemen beni ayaga kaldircagini felan soyleyip teselli etmeye calisti. Allah hakkimizda hayirlisini nasip etsin. Mübarek bir gün cuma günü. Insallah gonluma gore olur dogumum. Sizden dualarinizi istiyorum.