12Prlk_ozi Kızlaarr 3.aya girdim gebelikte, bir anda göbek deliğime ağrı bıçak gibi saplanıyor, bu normal mii, kime sorduysam normal, karın büyüyor deselerde korkuyorum
Kuzeyufuk 12Prlk_ozi Çok normal canım karnını artık büyüdüğü için oradaki damarlar genişliyor ve bağlar geriliyor gerildi içinde o ağrılar oluyor ben de de aynısı oldu ve ben çok stres yapmıştım acaba neden neden neden diye doktorum bunu açıkladıktan sonra karnımın genişlediğinde gördükten sonra artık şey yapmaya başladım takmamaya başladım