Şöyle bir yanlış kanı var galiba arkadaşlar.. Oruç tutmanın (eğer riskli gebelik değilse) bebeğe bir zararı yok.. Bebek siz yesenizde yemesenizde sizden besleniyor.. Örneğin hamilelik sonrası kalsiyum almayanlarda diş çürüklüğü oluyor.. Çünkü bebek sizden kalsiyumu çekiyor.. Deponuzu kullanıyor.. Vitamin, minaral ve kan eksikliği bebekde değil sizde çıkıyor.. Haliyle bebek sizden beslendiği için halsiz düşebilirisniz.. Buda sizin vücudunuzla alakalı.. Ben sahsen bu ramazan tutmayacağım.. Çünkü açlığa normalde de dayanabilen bir insan değilim.. (5 sınıftan beri oruç tutuyorum).. Gün içerinde 3 saat birşey yemeyeyim, elim ayğım titriyor.. Tekrar diyorum riskli gebelikler hariç, kişi ile alaklı bir durum bu.. Burada herkes vicdan muhasebesi yapıyor ama herkesin bebeği, kendi için en önemlisi.. Ben hiçbir annenin bile bile çocuğuna zarar verebileceğini düşünmüyorum.. O yüzden tut, tutma demek hiçkimseye düşmez.. Kişi güvenilir bir doktora sorarak ve kendi durumuna bakarak karar verebilir..
Hepimize hayırlı ramazanlar, hayırlı doğumlar🌸..