Green Nero55benim bebiş her doktor kontrolünde değişiyordu bu hafta baş geliş dedi doktorum kilosunuda 2270 dedi doktorum biraz az geldi ama bilmiyorum sağlıcakla gelsinler
Serifeisitmir Nero55 bizde geçen hafta gittik canım 2380 grmdi 1 hafta önce gidiyorduk hep yakalamış haftasinida sanki kilosu bana az geldi gibi 36. Haftada gideceğiz kontrole bakalım biz hala ters duruyoruz ki sezeryana karar kıldık zaten
glsahbaydemir Nero55 başından beri böyle konuşuyoruz ilki de sezeryan olduğu için. Normalde 12 Aralıkta günüm doluyor. 1 Aralık diye konuştuk.