Tecrübeli anneler ben BİM’e gelen wee babynin 2 Li cam biberonundan aldım. Yanlız onlar Yenidoğana kullanılır mi emin olamadım emzik yerleri çok akıtıyor gibi göründü. Kullanılır mi bunlar yenidoğana? Yada philips avent alsam hangisinden almalıyım 120 çok küçük gibi geldi ileride de kullanabilir mi onu ?