deletedmom351 Kızlar 37+3 olduk az önce yatıyordum ve karnımdan çıt sesi geldi sanki parmak çıtlatır gibi bu daha önce de oldu merak ettim şuan aşırı hareketli. Sizde de oluyordur dimi? Sebebini bilen yada doktora soran oldu mu?
gulcins deletedmom351 şuanda foruma girdim çıt etti ve sizin yazınızı gördüm şok oldum😱 bugün kendimi çok yordum oturduğum anda bebeğim çılgınlar gibi hareket etmeye başladı şuanda uzandım daha sakin ama çıt sesi geldi bariz
NaimeYilmaz deletedmom351 ben yaşamadım ama Doktorumda yaşamıs çıtır çıtır kemık seslerını duyardım cocuklarımın dedı 😊
Erkekanasiyiz deletedmom351 canim yalniz degilsin bir kac kez sahit oldum 38+5im hem boyle çıt sesi gibi hem sanki bebegin su sesi gibi ayirt edemiyorjm ama defalarca yasadim 37den beri 🙈😂
deletedmom351 Esraumit Hayır ikisini ayırt edebilirim bunu 2. Kez yaşadım çünkü nasıl bir ses olduğunu anlayabiliyorum.
gulcins İlk kez böyle birşey yaşadım internete baktım şimdi biraz ama bilimsel bir açıklama bulamadım doktoruma sorarım kontrolde sanırım ikimizden başka yaşayan olmadı
Esraumit deletedmom351 hayırlısı bi sorun olmasında güzel şeyler olsun 😊 hani bazen otururken kalkarken ses gelir çıt diye kemiklerden o yuzdn soyledm
NezaketKahraman Geçenlerde karın yırtılması diye yazmışlardı hiç yaşamadım ama karın genişlerken içten dışa doğru yırtılıyormuş artık son aylarda son tabaka yani bizim gördüğümüz çatlamaya başlıyormuş
Nurrrr deletedmom351 bebeğin ekleminden geliyormuş bi doktor konuşmasında duymuştum vr bende de oluyor özellkle sessiz bir ortamda hissediliyor ama yırtılma deil bence o olsaydı o sesle dışa da cıkardı yırtılma
deletedmom351 Esraumit Anlıyorum tam olarak bende ne anlama geldiğini bilmiyorum öğrenmeye çalışıyorum 😊
Sjsjsjjs deletedmom351 Hamileligimde bana da olmuştu doktoruma sordumda rahim içten genişlediği için o tür sesleri duyabilirsin demişti 😊
deletedmom351 Sjsjsjjs Anladım insan nedenini bilmeyince tedirgin oluyor bende soracağım doktoruma bakalım o ne diyecek. 😍
deletedmom351 Zely35 Benim ilk olduğunda pek umursamadım ama şimdi yine olunca merak ettim açıkcası 😊
Kdrfts deletedmom351 bende de surekli oluyor 32 haftadan beri net hissediyorum hatta daha once postta acmistim doktoruma sordum ilk defa duyuyorum dedi netten baktim bi doktor bebegin eklemlerinden gelen bir ses oldugunu soylemis bilemiyorum dinledikce daha cok duyup tedirgin oluyorum acikcasi 😣
deletedmom351 Kdrfts Netten bakınca bende biraz tedirgin oldum işte ama yine de doktora sormakta fayda var
Sjsjsjjs Kdrfts Özellikle haraketli bebeklerde bu tür sesler olurmuş bebeğin hareketleriyle birde annenin anı hareketlerinden oluşan rahim gerilmesi olur demişti doktorum 🤔🤔