bahar95 Merhabalar 24 haftalık hamileyim bugün doktora gittim 1 2 hafta gerideymiş kilasu falan az dedi 540 gr 28 cm, son kez 18 haftalıkken gitmiştim 182gr 16cm mış siz ne dersiniz 1 hafta tekrar gel dedi bakalım dedi sizin bebişler nasıl
Merve8494 bahar95 bende çok bi geriliği yok canım ben 23+4 ’te detayliya girdim 560 gram 29 cm di iki gün sonra normal kontrolde 617 gram 30 cm di doktorum bana gayet gelişimi normal dedi
Merve8494 bahar95 endişelenme canım geri falan değil ilerleyen zamanlarda artık hep kilo olacaklar yediklerine dikkat et kilo aldıran yiyecekler tüketmeye dikkat et abur cubur falan yeme bunlar sende kalıcı kilo olarak kalır
bahar95 Merve8494 kendi kl almam gayet iyi ama bebek kl almamış dedi bebeğim kilo alması için ne yapmam gerekiyor ki
Merve8494 bahar95 ceviz kaju sebzeler haftalık et balık tavuk tüket ama kızartma olmasın kahvaltıda yumurta kadar peyniri güzel kilo aldırıyor muz kabız yapmıyorsa sende günde bir 1 muz yiyebilirsin ara öğünlerde çok tatlı olmayan meyveler tüket elma armut mandalina nar gibi ben kilolu hamile kaldım şeker yüklemesi yaptırmadım yediklerine dikkat ediyorum sadece doktorumun verdiği çoğu şey bunlar
Yelizdmr Bende son adet tarihime göre 37 haftalık görünüyor doktorum bana bi hafta geriden geliyor demişti önceki kontrollerde ama dün kontrole gittiğimde 100 gram almış sadece bebeğim 3 hafta önce 2154 gramdı. Doktorum bana 100 gram hiç almamış sayıyoruz bu kiloyu gelişimi durmuş olabilir bi renkli ultrasonda bakalım olmazsa 40. Haftayı beklemeden alabiliriz dedi. Detaylı ultrasonda ise 36 haftalık görünüyormuş. Şimdilik bi sıkıntımız yok çok şükür ama insan korkuyor haftaya nts ve randevu verdi bilmiyorum bi haftada ne kadar kilo alır.
Seval22 bahar95 elma armut kaşar tahin pekmez ceviz ye bol bol ben bunları çok tükettim çok kusuyordum 24 .Haftaya kadar sadece bunları yiyebiliyordum kendimde zayıfım 32 . Haftamdayım 5 kilo aldım ama bebek 3 hafta önden gidiyor doktor meyvenin kilo yaptığını artık yememem gerektiğini söyledi şekerin yoksa meyve ye bol bol