Hedfir3008 Arkadaşlar şeker yükleme testini yaptırmalımıyız yapan var mı ? doktor bana bıraktı biraz kararsız kaldım bebeğe olumsuz bir etkisi varmı daha önce duymuştum ama bilemedim yani yapan kişiler yorum bekliyorum 🤷♀️
Baybymucize Hedfir3008 canım yaptır zaten iki dilim baklava yemiş gibi oluyor ben haftaya yaptırtacağım içim rahat etsin zaten riskli gebeyim
Lebis6 Hedfir3008 yaptırmamak büyük risk zayıf bi insanım bende şeker çıktı diyet verildi en azından ne yememem gerektiğini biliyorum ki çok daha yüksek çıkan ve insilün kullanması gereken anneler oluyor riske edilmemeli bence ilerde çocukta şeker hastalığı oluşmasın diye ve bi sürü sebebi var
zepbjk Hedfir3008 Ben yaptırdım. Yaptırmalısın. Doktorum direk önerdi yani şekerin olmayabilir ama olması tiskini göz ardı edemezsin. Gevelik şekerin varsa bu bebeğe daha çok zarar verir ve öğrenmenin tek yolu bu. Ayrıca bi zararı da yok şeker yükleme dediğin aç karnına 2-3 dilim baklavadakş şeker kadar içecek içiyorsun
MihricanA Hedfir3008 Yaptirdim bende cok önemli bu test sekeriniz varsa asil bebegi etkiliyor o icecegin hic bi zarari yok emin olun
Meleka Ben yaptırdım tavsiyem yaptırın doktorlara da sordum hiç bir zararı yokmuş yaptırınca gebelik şekerimin çıktığını gördük diyetisyene yönlendirdi bir liste yaptı en azından ne yemeyecegimi biliyorum şimdi
ssnnmmm Bende daha yaptırmadım ama yaptıracağım haftam gelince zaten kilolu hamile kaldım o yüzden daha fazla risk grubundayım
istanbul3434 Ben cumartesi yaptiracagim benim doktorum yapilacak dedi. Seker varsa vakitlice diyetine baslamak lazim, fark edilmeyen seker bebek icin riskli. Yaptirmani oneririm.
Cigilipap Hedfir3008 kesinlikle yaptır, yaptırmayıp sonra şekerin çıkarsa çok pişman olursun. Bebeğin yoğun bakımda yatmak zorunda kalır, diyabet anne bebeklerinde kalp sıkıntısı da oluyor. Bunları engellemek çok basit, mutlaka test yaptırmak lazım.