Gokce_durna 17+5haftaliğım kızımın kilosu 207gram arkadaşlar sizce iyi mi doktor iyi güzel kilosu dedi size de sormak istedim cevap verir misiniz
Selinbam Gokce_durna lütfen böyle şeylere hiç takılmayın doktor sağlıklı diyorsa iidir daha kaç kere kilosu ortalamann ilersinde gerisinde çıkar her fizik bir değil sonçta
Myssr Gokce_durna ben hatirlamiyorm ozamanlardaki kgsunu suan ama doktor normsl diyosa gerisini takmiyorm
Ebru222 Benimde 17 haftalıkken 175 gramdi. Takılmayın bebek son ayda alır kilo. Şuan biz 28+5 olduk ❤️
Ebru222 Gokce_durna 25 haftalıkken sordum en son 700 gram olmuştu doktor kötü veya iyi demedi. Son aylarda önemli olduğunu şuan kimseye kilo bilgilendirilmesi yapmadığını dile getirdi bende takilmiyorum artik 28 haftalıkken gittim sormadım 😊
Gul_2358 Rbengn bende 34+0 da gittiğimde 2050gr dedi minyon bi bebek dedi doktorum. Sizin doktorunuz bisey dedimi kilosu için?
merve5051 Gokce_durna canım bu aylar bebek hep standart alır bende senin gibi kilosu azmı acaba şöylemiki böylemiki diye kendimi hep strese soktum ama 30. haftadan sonra bi güzel kilo alıyorlar yapıylada alakalı tabiki doktorun haftasıyla uyumlu diyorsa hiç sıkıntı çekme