Merhaba bu hafta doktora gittiğimde doktor bebeğin suyunun fazla olduğunu gelişiminin 2-3 hafta ileride olduğunu söyledi şeker yükleme testi yaptırdım sağlık ocağında bir sorun yok şekerin normal dediler henüz doktora gitmedim kontrol için ilk gebeliğim tedirgin oldum bu durumu yaşayan oldu mu daha önce?