Gamze2259 Bebeğin sağda yada solda olması cinsiyeti belirler mi? Bilimsel açıklaması, deneyimi olan anneler 🙈
OOKalp01 Gamze2259 Karın şekli de dik olursa erkek diyolar ama bilmiyorum ne kadar doğru erkek anneleri sizin karnınız nasıldı acaba ? 😊😅
icegul Gamze2259 ilk haftalarda ultrason resmindeki yerine göre erkek demişlerdi. Ama kızımız geliyor
ssnnmmm Tam ortada benimki bazen sağdan vuruyor bazen soldan en çokta göbek deliğinin oralardan😊bu mantığa göre bizimki ne oluyor 😂😂
mrwaslan Kayınvalidem derdi kız sağda olur erkek solda . Hakikatten de benim evladım erkek ve sol taraftaydı hep.
Gamze2259 OOKalp01 benim ilk gebeligimde cinsiyeti gostermemisti 6-7 aylıktı cinsiyeti öğrendim kim görse kız diyordu hem karın şekli hem cinsiyeti sakladığı için. Elbise bakiyordum meğer erkekmis şimdi bir oğlum var ikinciye hamileyim bakalım hayırlısı 🙌 sağlıcakla gelsinler
Begm Gamze2259 iki oğlumda soldaydi canım solda duruyordu kesem büyüdükçe sağa doğru geçti şuan heryerde heryerden vuruyor çünkü 😅daima sol kasigim ağrıdı sol kız sağ erkek derler alakası yok bence benim sol kasik ağrıdı vede 20 hafta hissetmedim 18 haftaya kadar da cinsiyetini göstermedi oğlum