Kızlar valla doktorum güler diye soramadım son 3 4 gündür içimden yani bebeğin olduğu yerden çıt diye bi ses geliyor sadece 1 defa oluyor günde. Ben mi yanılıyorum dedim ama eşim de duydu. Gaz bağırsak sesi gibi değil Antep fıstığını kırarsınız çıt eder ya aynı onun gibi 🤔 sizin de oluyor muydu 🤣