Merhaba hanımlar 8hafta 6gunluk hamileyim bugun lavaboya gırdıgımde peceteye kanımsı bı leke geldı ama neden olabilir sizce basına boyle bı durun gelen varmı acaba? Insallah dusuk tehlikesi falan yoktur. Lekenin resmini de cektım ama atmaya cekındım burdan.