ExpatMom Haftadan sonra hareketlerini sayiyor musunuz hanimlar? Doktorunuz bu konu hakkinda bir sey dedi mi?
Srhtzlyh ExpatMom doktorum say demedi bende saymıyorum ama saat başı yada iki saatte bir hareket ediyormu diye kendimi dinliyorum😊 30+5 olduk 32 haftalikken kontrolümüz var o zaman söylermi bilmem🤷♀️
ExpatMom tubik_ Hareket azligi da sorun teskil edebiliyor ya hani, bazi hanimlara doktorlarinin hareket say dedigini okumustum. O nedenle sordum.