Dareyn yaa benimde kime baktıysam çevremd ehep doğru çıktı kendimde ilk hamileliğimde erkek diyordu bi oğluşum var şimdide kız gösteriyor açıkcası eşimde bende çok kız istiyoruz 16 haftalığım ama halen göstermiyor öğrenemedim ondan dolayı kayknvalidemler kesin kız o zaman diyorlar bi hevesleniyorum seviniyorum inşallah yine doğru çıkar Allah hayırlısını sağlıklısını nasip etsinde 🥰🌸😁😇😇