Kızlar folic asit kullanıyordum kutunun üstünde folic 1 yazıyor neyse o bitti bugun Eşime eczaneden almasını istedim onlarda regenesis max omegayı vermiş bunun için folik asitte bütün herşey var omega yağı vs vitaminler mineraller bu daha iyi demiş onu almış eşim, içinizde kullananlar var mı 8+2 haftalığım sizce ağır gelir mi