Kızlar gebe olduğumu öğreneli 2 hafta oldu pzt beta 1550 çıktı yarın kese görmeye gidicem sizce gözükür mü birde basından beri lekelenmem var arada bi geçiyor sonra tekrarlıyor oksapar progestan ve coraspirin içiyorum böyle lekelenme yaşayıp da sağlıkla kucağına alan var mi ? Ya da gebeliği sağlıkla ilerleyen ? 3. Gebeliğim 2 kaybım var çok stresliyim