Hkbra Kızlar adet tarihime göre 17w4 olan bebişim dünkü kontrolde bir hafta önden gidiyor dedi doktor.. sizede öyle söylenildi mi hiç veya neden oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Tazeanne0 Hkbra benim bebeğimde 5 gün geriden geliyor ama gayet sağlıklı doktor sağlıklı dediyse bunların hiçbir önemi yok 😊
Edizinannesii Hkbra bizimki de 3 hafta önden geliyor ama doktor ırsi dedi çok şükür sağlığında sıkıntı yok.
maslan Hkbra doktor hic problem etmedi. Bazi seyler irsidir dedi. Yani tombik bir bebek olabilirmis. Bi sikinti yoktu seker yukleme testinde de
Sumoloji Hkbra benimde öyleydi .. Allahtan öyle olmuş 36. Haftada doğum yaptım (suyum geldi) bebeğim küveze girmeden eve geldim :) benim için avantajdı yani :)
ssnnmmm Erken döllenme olmuştur yada ultrason ve doktorun ölçümünden de farklı çıkıyor 3farklı doktora gidiyorum 3ündede bebeğimin günü farklı çıkıyor her seferinde 😂