BusraaEymenn sor tabiki için rahat etsin. Gebelik şekerinde gebelik tansiyonu gibi değil canım. Diyetine dikkat edersen insülin kullanıyorsan eğer zamanında ve uygun dozu yaparsan, düzenli bir şekilde gebeliğin devam eder. Ha çok yükselirse de kontrollü şekilde düşürüyorlar. Ben görmedim şeker yüzünden acil ve erken doğuma alınanı.