Haribo Telefonuma iki uygulama yükledim. Örneğin 9+6 ya birincisi 9. Haftadasin diyor, ikincisi 10. Haftadasin diyor. Doğrusu nedir? :/
GlahBilgiliPelit Haribo 9+6 demek 9. Haftanı doldurdun 10. Haftandan 6 gün geçti demek cnm 🙂 yani yarın 10+0 oldugunda tam 11 haftalık hamile olacaksın ☺☺ Ben 37+4 üm mesela yani 38. Haftamın içerisinde oluyorum🙂
Ayselcnt GlahBilgiliPelit Ay bu konuda benimde kafam çok karışık.. 32+0 da tam 32 haftalıksın diyor.. uygulamalara göreyse 33. hafta oluyor.. 🤔
GlahBilgiliPelit Ayselcnt yani o şu demek cnm 32+0 oldugunda 32. Haftanı doldurdun artık 33. Haftandan gün alıyorsun 🙂 yani 32+1 oldugunda 33. Haftandan 1. Gününü doldurmuş oluyorsun🙂 32. Hafta doldurduğun hafta + dan sonrası da içinde bulunduğun bi sonraki haftanın günü 🙂 37+4 üm 37. Haftam doldu 38. Haftamdan 4 günüm geçti 🙂