Umudumm Kızlar ben 29 haftalığım ve doktor bebeğin başının hala dönmediğini ve sıkıntı olabileceğini söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda ?
deletedmom351 Umudumm 30 küsürler de dönen var neden seni bu kadar telaşlandırmış ki doktor? Benimki 30. Haftada dönmüştü başaşağı merak etme daha vakit var dönebilir hiç belli olmaz
SerapTadelenTtnc Umudumm Canım benim ilk hamilelikte o haftalarda dönmediğini ama dönebileceğini falan söyledi doktorum ama 39.haftaya kadar dönmedi mecburi sezeryan oldum şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum 26 haftalığız oda ters🙄 öyle zor oluyor ki tekmeler falan çok can yakıcı
Kaderrr Umudumm dönüyor zamanla canım canını sıkma stresten çok etkileniyorlar bol bol yürüyüş yap benim kız 26 dan 30a kadar baş aşağıydı 32de yulardaydı kafası ilk başta bende çok korktum stres yaptım ama şu hıçkırırken falan bakıyorum genelde başı aşağıda geziyolar devamlı 😊
Umudumm deletedmom351 bende anlamadım devamlı aynı pozisyonda dedi sanki hiç dönmez gibi bi sinyal verdi bana
MerveKontakay Başının dönmediği derken doğum pozisyonunu almadı mı gibisenden eğer öylese zaten daha çok erken 37 38 haftada dönen bile var saçma olmuş
Umudumm Benimde 4 defadır aynı pozisyonda yine dönmemiş biraz sıkıntılı bi durum dedi sonra ama dönebilir dedi Benide strese soktu acaba sezeryanın yolunu yapmaya mı çalışıyor diye de düşündüm bilemiyorum 😐
deletedmom351 Umudumm Orasını doktor bile bilemeyebilir canım bebekle alakalı her an dönebilir merak etme sen
Umudumm Kaderrr dönmesi için egzersiz felan varmış sanırım hiç yaptın mı canım yoksa kendiliğinden döndü mü
SimgeBz Benimde 32.haftada dönmustu.38.haftamdayim simdi yan donmus yine tekrar dönermi acaba basi asagiya ya 😥
Kaderrr Umudumm sadece yürüyüş yapıyorum canım bide hareketli olmaya çalışıyorum elimden geldiğince ben gezdikçe oda geziyo içerde
Kaderrr Umudumm bebekten bebeğe farkediyor demek ki benim kız sürekli dönme halinde başı yukarı çıktığı zaman da oluyor ama sonra kendiliğinden aşağı dönüyor tekrar stres yapmamak en önemli şey diye düşünüyorum ve bide bebeğinizle konuşun dönmeye ikna etmeye çalışın oda işe yarıyormuş😊
NobleMom Umudumm Benimde 30. haftada dönmüştü. Ama bu birdaha dönmeyecek anlamına gelmez. Çok ileri haftalarda bile bebek pozisyonunu değiştirebiliyor. Herkese en normalinden en kolay doğumlar diliyorum ☺💕💕