Aaaaayyyssssuuunn Naçizane tavsiyem yaptırmanızdan yana olur. İyi bi hekim çok önemli hem 20. Haftanın başı ile 24 hafta arası detaylı usg de oluyor. İkili taramayı yaptırmasanız bile onu yaptırmanız gerekecek.. Hem olaya sadece down sendromu olarak bakmayın genel olarak gelişimi eli, ayağı, burnu, kulağı her şeyi en ince ayrıntısına kadar gözlemliyorlar. Allah korusun Bebeğiniz yada sizin sağlığınız ile ilgili bi sorun gözlemlenirse ona göre bir tedavi yolu ya da bi hayat şartlarınızı o duruma göre ayarlama şansınız olur Gerek olmasa bunca insan yaptırmaz diye düşünüyorum. Tabi tercih sizin🤷🏼♀️