Bir şey farkettim. Bebek olması için uğraşıp bütün zamanında buna uğraşıp hevesle çaba verenlerde bir türlü olmuyor. Çünkü ilişkiyi bile görev olarak yapmaya başlıyorlar. Lütfen yanlış anlamayın bunu sizi kastederek yapmıyorum etrafımda böyle olanlar var. Burdan da çok görüyorum onu. Başka hiçbişi düşünmez oluyorlar. En sonunda artık olacağına bırakıp, ilişkiyi falan isteyerek yaşadıklarında regl gününün geçtiğini bile farketmiyorlar ya da başka şeylere bağlıyorlar. Bikaç gün sonra da hamilelik haberi alıyorlar. Bu gerçekten biraz da kafada
bitiyor sanırım. Sağlık sorunu varsa ona hiçbişi diyemem onun dışında çok aşırı kafayı takmak bu konuya olmamasını tetikliyor. Ne zamanki zamana bırakılıyor bebek geliyor. Rabbim isteyen hiçkimsenin kucağını boş bırakmasın. Rabbime dua edin sağlık konusunda elinizden geleni yapın fakat ondan sonra zamana bırakın. Vardır herşeyin bi zamanı Rabbim en güzelini bilir.