Cnsugur Ftmm gittim canım ama hiç bi işlem yapmadı kadın doğum doktorum rapor gönderdiği halde yapmadı çünkü 3. Trimesterdeydim.
nagsal-48 Ftmm 3.trimestr dönemimdeyken doktorum gidebilirsin demişti hatta rahat bir şekilde yaptorabilirsin her şeyini önemli riskli dönemini geçirdin dedi tabi gitmedim dişim agrimasi geçmişti
icegul Ftmm gittim dolgu vs yapamayız iğne vuramayız dedi. Erken doğumu tetiklermiş. Doktoruma sordum sonra izin verir diye ama o da izin vermedi
Cnsugur Ftmm en uygun dönem 2. Trimestermiş canım diş hekimleride öyle söyledi benim dişim çok ağrıyodu doktor onay raporu gönderdi ama diş doktorum kabul edemem belki bebek anestesizden etkilenir dedi işlem yapamadı. 2. Trimesterde yapıyoruz işlem dedi
Cnsugur Ftmm bakar canım ama kadın doğum doktorundan onay raporu alman lazım yoksa bakmazlar. Şimdiden yaptır işlemleri çünkü son aylarda hiç bi işlem yapmazlar ağrıyla kalırsın
ExpatMom ExpatMom Implantimda enfeksiyon vardı, temizlik ve antibiyotik tedavisi oldu. Ama hemen hemen her islem yapiliyor.
Cnsugur Ftmm keşke gündüz doktorunu arasaydın raporu hazırlayıp sana whatsaptan atsaydı görselini benimki öyle yapmıştı
Ftmm Cnsugur benım belli bir doktorum yokkı. Dıyarbakır Silvan dayım Bi batmana gidiyim bı Dıyarbakıra Bi Antepdeyım ondan belli bıt doktorum yok canım
Seyyydaaaa Ben 33.haftamdayim kanal tedavisi yaptirdim hem diş doktorum hem de kadın doğum doktorum bi sakıncası olmadığını söyledi