Aynısını yaşadım dün sabahtan akşama kadar kasıkta düzenli ağrı vardı. Bacağıma belime vurdu ağrısı dayanamadım artık acile gittim. Nst de sancı çıkmadı bugünde doktoruma gittim istersen yatırırım ama ben birşey bulamadım dedi. Bugün dünden iyiym ağrım yok sıcak tutuyorum kendimi bol su içiyorum