Merhaba hanımlaaaaar 👋🏻 Benim hikayem uzun olacak biraz şimdiden kusura bakmayın ama her şeyi anlatmak istiyorum ki bana da anı hatıra kalsın ☺️Bizim hikayemiz 33. Haftaya kadar normal ilerliyordu 33+3 de aylık kontrolde bebeğimin başı doğum kanalında olduğunu öğrenmiştim bende sürekli bir yerde toplanma ona bağlı anlık nefes kesilmesi oluyordu nst çekildim ve sancım çıktı yatışım verildi 2 doz ciğer geliştirici ve erken doğum engelleyici iğne vuruldum ertesi gün çıkışım verildi. Bir hafta iğne ve hap kullandım tekrar kontrole gittiğim de yine sancım vardı doktorum artık yapacağımız birşey kalmadı ne zaman isterse o zaman gelecek sancı sıklığını kontrol et dedi. Bizim hastane ile aramızda 2 saat ve feribot ile geçişimiz var bu yüzden hep evde sancım olmasın yetişmemiz gereken bir durum olmasın diye dua ediyordum. Şükür Rabbim kabul etti dualarımı 🥰 35+3 de çamaşırım da kahverengi leke gördüm ama mukus kıvamında değil adet bittiğinde olan o son lekeler gibiydi. Doktorumu aradım nişan dedi bekliycez gelmene gerek yok dedi 35+5 de akşam 9 da WC’den çıktığımda yürürken birşey aktığını hissettim benim düşüncem akıntıdır o bahsedilen nişan geldi herhalde dedim koştum banyoya baktığımda renksiz suydu yarım çay bardağı kadar anca vardı. Ben gebeliğim boyunca hep beyaz giyindim takibi kolay olsun diye o yüzden ayırt etmekte zorluk çekmedim. Doktorum telaş yapma suyun sızıyordur gel bakalım dedi. Kontrol yapıldı bir test istedi eczaneden aldık onu yaptı ve suyumun sızdığını gördük gelişimi de çok şükür önden gidiyordu kordon tutuyormuş çocuğumu o yüzden de kanalda ilerleyemiyormuş vardır bir hayır yoksa 33 de gelecekti cimcimem 🌺sezeryan ile alalım dedi tamam dedik. Saat 16.00 de hazır ol dediler önlüğümü giyindim bonemi taktım o tatlı heyecan sardı beni ama aklımda kaç tilki var bilseniz neler neler düşünüyorum sürekli dua ediyorum zaman geldi çattı sandalye ile aldılar beni ameliyathaneye girdik sedyeye yattım spinal sezeryan olacağım için kambur bir şekilde durdum ve iğneyi vurdular. Benim damar yolu açılırken daha çok canım yanmıştı öyle söyleyim hiç korkmayın zaten anında bir sıcaklık hissettim en son parmaklarımda hissettiğimde tamamen uyuşmuştu. Sağ kolumda serum sol kolumda tansiyon aleti vardı. Doktorum geldi başlıyoruz dedi ve benim midem bulanmaya başladı hemen söyledim ve bir ilaç verdiler anında geçti. Benim tek avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum da ben o büyük ışıklardan yansımayla olan biteni izledim hep 😶 İzlerken sürekli gözlerim kapanıyordu istemsizce o anda biri gelip başıma konuşturmaya çalışıyordu. Bir ara nabız düşüyor diye bağırdıklarını duydum ilk aklıma gelen bebeğim oldu o an dedim ki tamam annelik böyleymiş sürekli dua ettim bu sırada hem gördüğüm hem hissettiğim beni korkuttu o an itiş kakış gibi hissediyorsunuz ama aynı zamanda olanı da görünce merak korku hepsi karıştı bende ve saat 16.05 de bebeğim çıktı o an o kadar rahatlatıcı bir duygu oluyor ki kelebek uçup gidiyor yük kalkıyor 😀yavrumu bana gösterdiler herkesin kendi yavrusu kendine derler ya bana o kadar güzel geldi ki maşallah 🧿 3250 doğdu tombik suratlım hiç bir sıkıntımız olmadı çok şükür kuveze girmedik giysilerini giydirip odaya gitti kızım yarım saat sonra kavuşacağımızı söylediler zaman geçmek bilmedi.Odaya çıktım 1 saat sonra su , 2 saat sonra yemek yiyebilirsin dediler 6 saat sonra da giysileri giydirip yürüyeceğiz dediler. Yürüyüşten hep korkmuştum burda okuduklarımda ama çok şükür illa ki acı oluyor ameliyat oluyorsunuz neticede ama dayanılmayacak korkulacak kadar değil sadece yere bakarak kalkınca başı dönüyor insanın dikkat edin zaten bunu hep söylüyor hemşire. çok rahat yaparsınız kendinize güvenin yeter. Kızım sadece ben yürüyüş yaparken 1 saatliğine solunum desteği almaya gitti sürekli inliyordu çünkü. Ertesi gün çıkışımızı yaptık ve eve üç kişi geldik çok şükür kollarımda artık bebeğim 🥰 Allah’ım isteyen herkese nasip etsin hamile annelerimizi de tek bir avazda kurtarsın sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza 🌸 Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Biz artık kardeş uygulamaya geçiyoruz hepiniz Allah’a emanet olun 🥰😍🌸❤️