Esraece canım bende hem mantare hem bakteri oluştu. Normalde hiç böyle bir sıkıntım yokmen hemde gebelikte oluştu. Fitil kullandım ama yine tekrarladı hemde yoğun bir şekilde. Doktor artık ilaç vermedi mantar dirençli diye. Şu an alttan bakarken önce mantarı temizliyor çok utanıyorum ama hormonlardan kaynaklı olabiliyormuş 😞 2-3 gündür sirke ve suyu yarı yarıya karıştırdım afedersin lavabodan çıkarken azıcık peçeteye döküp sürüyorum ve iyi geldi 🙈 aklında olsun.