Busragursoykoc Benimde 6.haftada başıma geldi canım progestan ve iğne yapıldıktan iki gün sonra kanamam kesildi şuan 10 haftaligim ara ara çok az oluyor ama doktorum progestana devam ettirdi bakalım ,kendine çok dikkat etmeni öneririm bol bol uzan dinlen dikkat et canım,Allah’ım bizede bebeklerimizede sağlık sıhhat versin,kendini çok yormamaya dikkat et ,heleki kış geldi usutmemeyede ayaklarını ve kendini sıcak tut canım