obeybibeybiii merhaba arkadaslar 14haftalik gebeyim catlak kremi almayi dusunuyorum tavsiyelerinizi bekliyorum sevgiler:)
esma_12_ebubekir obeybibeybiii badem yağı kullan cnm çok iyi geliyor gerçek zeytin yağı doktorum bana bunları onermisti
Cnarrrr645 obeybibeybiii lireac kullandım ilk gebeliğimde ikinciye hamileyim yine onu tercih ettim sıfır çatlak 😊
Zuleyha21 obeybibeybiii 32+3 deyim canım 2 aydan itibaren lierac kullanıyorum hatta suan indirimden bir daha sipariş verdim 😚
obeybibeybiii Hnfesin lierac icerigini bozdu dediler aslinda benim de aklima ilk gelen oydu tedirgin oldum o yuzden
Zeynepincir 37.Haftadayım erofel çatlak kremi kullanıyorum tamamen doğal.Sukur şimdiye kadar çatlağın daha yok.
maslan Lierac 2 kutu kullandim, sonra biooil kullandim. Ikisinin de iceriginde kimyasal varmis meger. mustela aldim sonra. Inanilmaz guzel. Ondan baska kullanmam artik. Hem de tamamen dogal organik
Seval22 obeybibeybiii 32. Haftamdayım hep bebe yağı sürdüm şimdilik bi çatlağım yok sonra olursa bilemem ciltle alakalıda olabilir
minikcasper obeybibeybiii bio oil ve bebe yağı kullanıyorum. Gündüzleri bebe yağı geceleri bio oil kullanıyorum 😃
Dodo_20 Lierac kullandım çok işe yaramadı sanki mustelayı çok tavsiye ettiler şimdi mustela alacağım.
istanbul3434 Lierac ve aktardan kati kakao yagi aldim. Ozellikle kakao yagi inanilmaz nemlendiriyor ama son zamanlarda catlar miyim bilmiyorum daha 26. Haftadayim