Miragee Tugce16_ doktorum bana son ayda izin verdi rabbim nasip ederse Aralık ayında boyatıcam.. Gelişimi tamamlasın en saglıklı boya bile etkiler dedi.. 36 da boyatıcaz.. Beyazlar ne kadar gersede beni
Derenannecik45 Tugce16_ ben geçen hafta açma yaptırdım 28 dim hafta olarak hiç bişey olmaz dedi doktor hem açma hem boya yaptırdım hemde doğum fotoları için
Bgs Tugce16_ hem kendi doktoruma hemde detaylı ultrason için gittiğim perinatoloji uzmanına sordum 24. Haftadan önce biz boyatmanızı istemiyoruz dedi
Tugce16_ Ikilemde kaldm şimdi bende boyamasam mı 🙄🤗 ama çok boyamak da istiyorum 21 hafdym en azından bu haftada da atlatsam